דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק גלידות פלדמן 

מאת    [ 15/03/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 6513 פעמים ]


שיווק גלידות

חברת צביקה ש.ב. סוכנויות לשיווק בע"מ משווקת , מפיצה ומוכרת את גלידות האיכות של  "גלידות  פלדמן " במרכז הארץ.(זה למעלה מעשרים וחמש שנה  אנו עוסקים בשיווק מכירה והפצת גלידות במגוון טעמים וסוגים שונים).אנו פועלים עם כל סוגי הלקוחות : רשתות השיווק , קמעונאים ( מינימרקטים ומכולות ) , פיצוציות  וקיוסקים , חברות המתמחות בשירותי האכלה , קייטרינג ואולמות אירועים , כמו כן משרד הביטחון ובסיסי צה"ל . ומציעים מלבד שיווק הגלידות יעוץ והדרכה . חברת צביקה ש.ב. קנתה לה שם של חברה מקצוענית אשר מנהלה עובד בתחום למעלה מ – 25 שנה . 

החברה  נותנת מענה לשיווק גלידות בכל עונות השנה תוך נתינת דגש על המוצרים האיכותיים והפופולריים ביותר לפי דרישת הלקוחות.בימות החורף החברה משווקת גם את הקרמבו המצליח של פלדמן "מנבו " ובימות הקיץ החברה משווקת מבחר קרטיבים וקינוחים המתאימים לתקופה ולמזג האוויר.  צביקה ש.ב. נותנת מענה יעיל וישיר של מכירה והפצת  גלידות וקינוחים איכותיים . החברה מעסיקה אך ורק  מחלקים מקצועיים  אשר הינם עובדי החברה  ואינם פרילנסרים , כך המוצר מגיע ישירות מהחברה בצורה אמינה , ישירה , ומקצועית .

ייצור גלידה

חברת צביקה ש.ב. היא משווקת רשמית של גלידות פלדמן.חברת פלדמן מובילה את ייצור הגלידה בארץ למעלה מ50 שנה,והחלה בייצור גלידה עוד בתקופת המנדט הבריטי בבית הקפה המפורסם קפולסקי ברחובות..בין שאר המוצרים של גלידות פלדמן נמצאים:
קרטיבים ומגוון שלגונים חלביים וחטיפי גלידה 
גלידות שמנת / גלידות סורבה / גלידות פרווה 
מיגוון גלידות דיאטטיות ( בעלי תו אי"ל ) 
קינוחים ומנות אחרונות  ומוסים  פרווה  
גלידות לגלידריות 
כל הגלידות בכשרות בד"צ מהדרין חוג חתם סופר בני ברק    

תחום השיווק של חברת צביקה ש.ב. מתפרס מבת ים בדרום ועד זכרון יעקוב בצפון. חברת צביקה ש. ב. גאה לשווק את גלידות פלדמן לשלל לקוחותיה ולהיות חלק מהמערך המוביל של ייצור גלידה איכותית ושיווקה לצרכנים באזור מרכז הארץ.

גלידות פרווה 

גלידות פרווה נחשבו במשך שנים כירודות באיכותם לעומת גלידות השמנת המשובחות.אולם כיום בעקבות דרישה גוברת והולכת למוצרים חדישים ובריאים יותר. גלידות הפרווה משנות את טעמן ואת תדמיתן.חברות הגלידה המובילות מפתחות ומשווקות היום גלידות פרווה איכותיות על בסיס חומרים בריאים כמו סויה,טופו ועוד אשר אינן נופלות בטעמן במידה רבה מגלידות השמנת היוקרתיות.גלידות הפרווה קונות להן מקום נכבד בשוק הגלידה,הצריכה שלהן גוברת והן עתידות על פי תחזיות של מומחים  להכפיל את היקף המכירות שלהן ב3-5 השנים הבאות.גלידות פרווה פופולריות מאוד גם בין שומרי כשרות בתור קינוח לסעודה בשרית ובישראל אשר מספר שומרי הכשרות בה הוא גדול יש צריכה גדלה והולכת לגלידות פרווה איכותיות.אצלנו בצביקה ש.ב.. כחברה שמנוהלת על ידי  אוהבי גלידה מושבעים ניתן כמובן לקבל מוצרים מובחרים של גלידות פרווה או שמנת בהתאם לקהל היעד ובשירות אמין ומקצועי ללא פשרות.
אם גם אתם רוצים להכניס לבית העסק שלכם את גלידות האיכות הוותיקות של חברת פלדמן פנו עוד היום אלינו לצביקה ש.ב. ותענו בברכה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב